25 september - ljuskort till jul

Det är nu 3 månader kvar till juldagen och jag visar därför ett teljuskort som jag gjorde på träffen i Bollnäs!
 
 
 
Mönsterpapper kommer från..... Maja Design, just det :-) Brun cardstock och virkad spets. Vintagebilden vet jag inte var den kommer från, jag börjar tappa greppet om mitt material. Det kan vara Sagen eller Panduro. Textstämpeln däremot vet jag är från Inkywings.
 
 
På insidan har jag klätt asken med andra sidan av mitt mönsterpapper från utsidan.Hålet i asken är gjort med hjälp av en spellbinderdie, jag har ritat av den och sedan klippt då asken tyvärr är för bred att köra i Big Shoten.Det sitter sedan cellofanplast på insidan av hålet så inget kan ramla ur asken. Kanske att den här asken kan få innehålla julgodis vad det lider! Kantstansen jag använt på den bruna cardstocken är från Martha Stewart.
 
Välkommen tillbaka snart! OHHHH!! Förresten! På lördag är det scrap och stämpelmässa i Bomhus Folkets hus, missa inte det om du finns någorlunda nära!  Läs mer om demos och annan info i Åsas blogg: http://asamia.blogg.se
 
 
 
KRAM Rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: