30 april 2013 - färgläggning är kul!

Vi hade ju scrapträff i lördags här i Gävle och då hann jag göra 2,5 kort. gjorde klart det sista kortet hemma. Det tänkte jag visa idag. Motivet har jag färglagt med Copics. Jag har 36 pennor (av 358 möjliga) men det går att göra fina kombinationer av dem. Det kliar däremot i fingrarna för att trycka på köpknappen på datorn... men jag ska fundera lite mer vilka basfärger jag vill ha och inte vara allt för obetänksam. kanske... :-p
 
Den här digistämpeln från Saturated Canary fick gå i grönt. Mönsterpappret kommer från Maja Designs Vintage Spring collection.
 
 
Här är en närbild på motivet:
 
 
På kanten har jag stämplat en poststämpel från Magnolia. 
 
 
I hörnet en tag från Magnolia som jag stämplat Åsa/asamias poststämplar på. Lite spets och band i öglan.
 
 
 
Blad som är gjorda med dies från Magnolia och så lite blommor och halvpärlor.
 
Hoppas du gillar det du ser, lämna gärna en kommentar ;-)
 
KRAM Rosa

Kommentarer
Postat av: Margareta

Åh så fint det blev Rosa! Härliga färger och fint med din lilla "vårfågeln" i hörnet!
Ha en härlig Valborg - 1 maj-helg!! Kram!!

2013-04-30 @ 21:49:02
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Ditt kort blev superfint, och du färglägger redan så fint med copics. Kul att du använt en av mina stämplar på tagen.
Kram

2013-04-30 @ 22:42:59
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: snojbi

Men Åhhh sååå Jättefint

Kraaaaaam

2013-05-01 @ 09:11:20
URL: http://www.snojbi.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: