31 januari 2013 - DT kort för Pysseldags

Hej!
Välkommen till min blogg idag. Det är faktiskt en lite mer speciell dag idag än andra torsdagar det senaste året. Det är nämligen mitt sista inlägg som ordinarie DT hos Pysseldags. Uppdraget sträcker sig till idag och inom kort kommer nya fräscha DT-isar att dyka upp i bloggen.
Men jag ska försöka skärpa till mig här i min egen blogg framöver istället. Jag har ju sagt att jag ska göra julkort varje vecka igen.... jo ähum... det går ju bra... snart. :-)
 
Här är i alla fall en närbild på motivet från Saturated Canary jag färglagt till veckans DT-kort. Skutta över till Pysseldags för att se hela kortet omedelbums! :-)
 
 
Stor kram från Rosa
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa-olsi

Fint målad tös, glada färger.
Ha en trevlig helg.

2013-02-02 @ 01:45:49
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: