26 juni 2013 - Top Hat

Hej!
 
Jag fick en beställning på ett födelsedagskort till en kantor. Presenten som hör till är biljetter till musikalen Top Hat som går i London. Då hittade jag det här dansande paret som digistämpel på freevintagedigistamps som passade perfekt till tillfället. 
 
 
 
 
Jag har färglagt med copics på hud och klänning. Rut om har jag stämplat med en del av en stämpel från Stempelglede. 
 
 
 
Grattisstämpeln är en digistämpel från mitt Pysseldags, den finns nu faktiskt också i gummi i två storlekar så kolla gärna in det!
 
 
 
På insidan har jag gjort en ficka där förhoppningsvis de riktiga musikalbiljetterna fick plats, jag väntar på att få höra hur det gick :-) Jag gjorde två symboliska biljetter på utsidan med hjälp av dies från Quickutz.
 
 
 
I hörnen stämplade jag med Kaiserkrafts fina stämpel. Gratulationsstämpeln på till höger kommer från Vildastamps
 
 
Från andra hållet ser kortet ut så här där man kan se min personliga stämpel på baksidan:
 
 
Mönsterpapper från Maja Design. Dies från Spelllbinders, kantstans från Martha Stewart, metallhörn från Frulansdesign på Facebook Bokstäverna är foambokstäver från Panduro. Blommorna kommer från WOC.
 
Hoppas du fått lite inspiration! Skriv gärna en kommentar innan du går så blir jag glad :-D
 
KRAM Rosa
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: