30 mars 2013 - Glad påsk

Hej!
 
Dags för en liten uppdatering, har flera kort som bara väntar på att få bloggas och här kommer ett påskkort passande nog :-)
 
Jag har färglagt en digistämpel från Saturated Canary "easter dress" heter den. Tycker den är så himla söt. Jag har använt mig av papper från My Minds Eye. Kakservetten är den Cheery Lynn-stansen som jag köpte dubbelt av på Avestamässan. Visst är den fin! 
 
 
 
Jag har stansat ut en liten ram med en Marianne design-die och så har jag skrivit Glad påsk på frihand. Jag har lagt ett lager 3d-lack ovanpå. Bladen är också en Cheery Lynn-stans.
 
 
 
En närbild på Saturated Canary-stämpeln. Jag har färglagt med Distress Markers. Den fina poststämpeln har min vän Åsa gjort. 
 
 
Kom gärna tillbaka imorgon, då visar jag ett annat påskkort som mina föräldrar ska få idag :-D
 
KRAM och GLAD PÅSK!
 
Rosa

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Ditt kort är så fint, och den stämpeln är så söt!
Kul att du fick med min poststämpel också på kanten.
Hoppas ni får trevligt i Söderhamn, Mo.
Kram och Glad Påsk!

2013-03-30 @ 12:59:31
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Margareta

Superfint kort Rosa!! Så fin stämpel, snyggt färglagd och hela kortet har såå vackra färger!!
Glad Påsk på dig!! Kram!

2013-03-31 @ 00:03:03
URL: http://mormormargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: