14 november 2013 - A bit naughty

Jag är inne i en period med att färglägga KennyK stämplar som kanske märkts i de senaste inläggen. Jag bestämde mig för att även vara med i KennyK's Krafty Krews senaste utmaning när jag ändå var igång :-)
 
Den utmaning som är just nu #159 kallas Pumps & Pearls
 
Jag har valt en stämpel som egentligen inte är så julig av sig och gjort det till ett julkort i alla fall:-)
Hon heter Carmen Electrafying och är en het donna.
 
 
Jag har använt mig av K-designs senaste julpapper, tycker de passar utmärkt ihop med KennyK-stämplar. 
 
 
Texten Be naughty & save santa a trip är en digistämpel från Pysseldags.
 
Här är då Carmen. Jag har färglagt henne med Copics och jag har använt de här färgerna:
 
Hud: E13, 11, 00, 000 och R20
Hår: E57, 55, 53, 51, 50 och 35
Kläder (eh, eller... ja) R59, 46, 27 och 14
Kedjan oh spänne är E15
 
Jag har duttat med vit penna för att få nitarna på armbanden och så de vita prickarna på bandanan. Glasögonen har jag färglagt med C9 och så lagt ett lager med Glossy accent för att få lite glaskänsla.
 
 
Eftersom temat var pumps och pärlor så har jag satt några pärlor på stövelskaftet och i hörnen. Någon mer dekoration förutom lite stickles runt kanten blev det inte. 
 
Håll en tumme för mig ;-)
 
Kram Rosa

Kommentarer
Postat av: Margareta

WOW!! Häftigt!!
Kram!!

2013-11-14 @ 22:25:54
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Snojbi

Så läckert så läckert

2013-11-15 @ 18:35:53
URL: http://www.snojbi.blogspot.se
Postat av: Anne-Lee

Åh jäklar vad snyggt!!!

2013-11-19 @ 22:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: