29 augusti 2014 - Födelsedagskort till Åke

Hej!
 
Idag visar jag det födelsedagskort jag gjorde till Åke som även fick tagen med Babblarna jag visade igår. 
 
Åke gillar verktyg.
 
 
Mönsterpappren är från Maja Design och hjärtbannern är utstansad med en La-la-land die.
Jag har färglagt en digistämpel från Mo Manning "Fixer". Det är så klart Copics jag använt :D
 
 
 
Här är pennorna jag använt till kortet. 
 
 
 
Jag såg ett foto på Åke där han hade en röd keps och en zebrarandig body med röda linningar så det var lite kul att kunna få in det i bilden. Runt om motivet har jag stämplat med Stempelgledes Vintage garden. Textstämpeln är från Inkywings.
 
 
 
Här ser man att jag använt en kantstans, det är "Arrow" från EK Success. Bokstäverna är från Panduro och blommorna kommer från Wild orchid crafts i England. Jag hittade en charm i gömmorna som är ett måttband, tyckte det passade perfekt till :)
 
 
 
På insidan har jag klippt ut från 4CC-papper måttet 13x13 cm och torrembossat med en folder från Nellie Snellen och stämplat grattis på födelsedagen, det tog jag inget foto på.
 
 
Ha en fin dag och kom snart tillbaka, jag har några kort på lager som jag inte hunnit blogga faktiskt!
 
KRAM Rosa

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh vilket snyggt kort! kram Lotta

Svar: Tack så jättemycket Lotta!KRAM!
Rosa

2014-08-29 @ 19:19:25
URL: http://www.mylittlescrapcorner.com
Postat av: Onkis

Vilket härligt och fint kort, gissar att både födelsedagsbarnet och hans föräldrar kommer att gilla det mycket.
Kram & ha en trevlig helg!

2014-08-30 @ 10:21:52
URL: http://www.onkis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: