22 januari 2014 - Spellbinderskort

Hej!
 
Jag glömde blogga här, eller rättare sagt: jag var tvungen att gå och sova och sen föll det helt bort, förra veckan.
 
Jag bloggade så klart i vanlig ordning i Pysseldags inspirationsblogg förra torsdagen. 
 
Vi hade Pysselträff förra lördagen och det är alltid härligt. Jag var tvungen att arbeta övertid innan jag kunde vara med men från halv två var jag på plats. Det var lite klurigt att komma igång bara. Men det här kortet blev i alla fall gjort!
 
Jag har ju köpt lite roliga dies från Spellbinders eftersom folk envisas med att visa upp fina saker i sina bloggar och på Facebook så det skapar ett haaaa-begär :-D Känns kanske igen, eller? hihi!
 
Den här gången har jag använt mig av en Spellbinders Borderabilities. Något pillrig att använda men superfin!
 
 
Textstämpeln är ju från Pysseldags då så klart. 
 
I morgon kommer det mera så välkommen tillbaka då :-D
 
KRAM Rosa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: