14 september 2014 - Ugglekort till mor

Hej!
 
idag blir det ett litet ugglekort som jag gjorde till min mamma när hon fyllde i augusti. Hon gillar verkligen ugglor så det blev ett naturligt val att ha det med på hennes kort.
 
Jag hittade söta servetter med ugglemotiv på en marknad i somras och nu kom de till användning.
 
 
Jag valde att göra det enkelt och rent. Just för tillfället står det helt stilla vart mönsterpappret kommer från! Jag får återkomma om det om/när jag kommer på det.
 
 
 
Jag har stämplat med en textstämpel från Inkywings och embossat med vitt pulver. Enda dekorationerna är några små halvpärlor i varje hörn.
 
 
 
Jag har tejpat Biltemas dubbelhäftande tejp på ett tjockt 4cc papper och sedan lagt servettens översta lager på det. Sedan tog jag en spellbinderoval och stansade ut. Ramen runt om är också en Spellbinder-die som heter Floral oval.
 
 
 
På insidan av kortet har jag stämplat mina favorithörn och grattisstämpel från Pysseldags.
 
Det var allt för idag! Men jag har några kort till på lager som dyker upp i bloggen framöver, så håll utkik ;-)
 
KRAM Rosa

Kommentarer
Postat av: HannaPanna

Stilrent och skitsnyggt!! :-)

2014-09-15 @ 12:46:19
URL: http://hannapannaspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: