6 juli 2015 - Grattiskort

Hej!
 
I torsdags så bloggade jag som vanligt för Pysseldags där jag är DT. Men jag glömde minsann att lägga upp inlägget i min egen blogg... oups!
 
Så här kommer det istället :-)
 
Det är så här att vår så kallade DT-mamma fyllde 40 år i förra veckan och då bestämde vi att ha ett grattistema hela veckan. Så här ser mitt kort ut.
 
 
För fler bilder och information om vilket material jag har använt så kan du gå vidare till mitt originalinlägg hos Pysseldags. 
 
Ha en fortsatt fin dag!
 
KRAM Rosa
 
 

Kommentarer
Postat av: snojbi

Supersnyggt kort

2015-07-08 @ 12:09:16
URL: http://snojbi.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: