18 april 2016 - Fristadsträffen

Hej!
 
I lördags var jag på scrapträff i Stockholm som kallas Fristadsträffen. Jättemysigt och trevligt hade vi där. Vi klämde in oss 4 stycken i en bil med vår packning. Det gick bra. För i fredags gick jag igenom i stort sett hela min packning som jag brukar släpa med mig och sorterade ur så jag kunde slimma det hela. 
 
Jag gjorde bland annat ett kort som jag har lämnat vidare för försäljning till förmån för Denisängelprojektet
 
 
Eftersom jag lämnade kvar bidraget har jag ingen bättre bild än det här. 
Jag tog dies från Crealis i olika storlekar för att få till toppen på kortet. Jag embossade cardstocken och monterade ängeln på distanskuddar. Blommor och halvpärlor till dekoration plus också glitterlim runt kanterna. Textstämpeln kommer från Inkywings.
 
Läs gärna mer i länken ovan om Denisängelprojektet och se vad du kan göra för att hjälpa utsatta kvinnor och barn i Kongo!
 
Fastän jag var på träffen en hel dag så hinner jag ju inte producera så mycket, men det är ju inte heller vitsen med mitt pysslande. Jag hann prata, kramas, shoppa, fika och äta mat också. 
 
Ha en bra dag och välkommen åter :D
 
KRAM Rosa
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: