20 april 2016 - somrigt kort

Hej!
 
Nu duggar det tätt med bloggningarna minsann!
 
Det här kortet gjorde jag för några veckor sedan på träffen i Avesta. 
Det var en färgutmaning där man fick en bild att titta på och bli inspirerad av. 
 
 
Kortet är i större format än jag vanligtivs gör men det är kul att testa annat än 6x6 tum :D 
Det här kortet är 6x7,5 tum. Mönsterpappren är från Maja Design och dien kommer från Lawn Fawn.
 
 
Den här digistämpeln är från Make it Crafty och heter Tress Joyful 
Jag har som vanligt färglagt med Copicspennor.
 
Hud: E11-21-00-000- R21
Hår: E50-53-55-57
Byxor: RV0000-91-10-66
Skor och äpple: G94-96-YG61
 
 
På mässan i Avesta köpte jag på mig en massa fina snurrblommor som är tillverkade av Kort&Godt. Fjärilarna är gjorda med en punch från Martha Stewart.
 
 
På baksidan har jag satt samma papper som på framsidan och handgjort av... är gjord i datorn. Använder en punch från EK success som är 1,75 tum stor för att stansa ut den. 
 
Ha en fortsatt bra dag!
 
KRAM Rosa
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: