21 augusti 2016 - Mammas födelsedagskort

Hej!
 
Idag vill jag visa kortet jag gjorde till min mamma som fyllde år häromdagen. 
 
 
Mönsterpapper är från Maja Design. De är så fina så man knappt behöver mer än ett papper :D Men jag har använt 3 olika från samma samling. 
Den runda stämpeln är gjord av min kompis Åsa/asamia.
 
 
 
Jag har färglagt en digistämpel från Sweet Escape digistamps och det är så klart färglagt med Copics. Just den här stämpeln var en freebie under Kit and Clowders firande att man nått 10 000 följare på facebook. 
 
Hud: E04-21-11-00-000
Ögon: B91-93-95
Läppar: RV32-34
Hår: E21-23-25-27
Tröja: B91-93-95-97
Väst: RV63-66-69
 
 
Jag har monterat med 3D-kuddar och dekorerat med blommor från Wild orchid crafts och en söt spets.Jag har använt dies från Spellbinders bakom motivet och en punch från ek-Success runt hipp hipp hurra.
 
Ha en fortsatt bra dag!
KRAM Rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: