24 december 2016 -julkort

God jul i stugorna!
 
Här kommer några av de få julkort jag gjort i år. Visar några fler en annan dag.
 
 
Jag gjorde några nästan likadana med hjälp av dies från Memory Box (snöflingecirken) och de fina stygndien från Roxstamps. God jul är en die från Kaboks. De söta bilderna kommer från ett klippark från Inkido.
 
 
Närbild på ett av dem.
Jag har monterat på 3D kuddar för att få lite extra volym. Mönsterpappret som skymtar lite är från Maja Design på alla 3 korten.
 
 
God jultexten har jag limmat i övre kanten bara mot pappet och så har jag haft på ett lager glossy accent.
 
 
Här är min andra design för årets julkort, har sparat en pin på Pinterest i flera år och nu äntligen kom jag till skott och gjorde som Annika kort och gott inspiererade mig till.
 
 
Snöflingan är från Marianne Design och god julstämpeln är en gummistämpel från Pysseldags.
 
Hoppas att du får en fin jul <3
 
KRAM Rosa

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Å vilka fina kort du gjort! God Jul, hoppas ni fick en mysig julafton. Kram ♥

2016-12-25 @ 13:22:14
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: