23 juni 2016 - Dopkort till Winston

Hej!
 
Idag blir det ett dopkort jag gjorde för ett bra tag sedan men som inte blivit bloggat.
 
 
Mönsterpapper från Maja Design Skärgårdsliv. Texten kommer från Pysseldags.
 
 
Den här stämpeln "Happy" från Mo Manning är så himla söt! 
Jag har färglagt med copics.Runt o har jag gnuggat in lite med distress ink Wethered wood.
 
 
Lite dekorationer.
 
 
Insidan med text från Kort&Godt.
 
 
Jag har använt Spellbinders runda dies runt motivet. Bokstäverna är i foam och kommer från Panduro. 
 
Ha nu en fortsatt bra dag!
 
KRAM Rosa

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jättefint kort med en ljuvlig stämpel!
Kram

2016-06-25 @ 20:48:54
URL: http://kortmillas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: