24 juni 2016 - Bröllopskort

 
Hej!
 
Jag fortsätter med djupdykningar bland mina obloggade kort :-)
Det här kortet gjorde jag förra året och vad passar väl bättre att visa en midsommarafton än ett bröllopskort! 
 
 
 
Jag fick önskemålet att göra ett bröllopskort med ganska kort varsel och då gjorde jag efter samma stuk som jag gjort en gång tidigare. Men eftersom det är andra färger så känns det inte som upprepning. 
Mönsterpappret är ett av de första jag någonsin köpte när jag började scrappa, det är från Panduro. Cardstocken har jag embossat för att få hjärtan. Hjärtdie från Memory box. Kantstansen är Martha stewart. 
 
 
På insidan samma papper som på framsidan men här utan embossing på det gula. Textxtämpeln är från Vilda stamps och hjärtan är från Memory box.
 
 
Baksidan i samma stil. De dies jag använt med "stygn" är dies från Lawn Fawn, stitched rectangles.
Personlig stämpel från Pysseldags.
 
 
Jag har monterat med 3d kuddar och jag har bigat det vita pappret för att kunna få spetskanten att stå upp lite. Dekorerat lite med blingstenar och så ringarna från Youdo.
 
Ha en trevlig midsommarafton!
 
KRAM Rosa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: