2 mars 2016 - Dopkort

Hej!
 
Här kommer det lite uppdatering igen i bloggen. Jag fick en beställning på dopkort till en liten Filippa. Så här blev det kortet.
 
 
 
Mönsterpapper från Maja Design. Stämpeln är från Lili of the Valley (LOTV) och är min absoluta dopstämpelfavorit. 
 
 
Jag har färglagt med copics lite lätt. R 20, 21 och 22 till det rosa och E11, 21, 00 och R20 till hud. Lite C1 till skuggorna.
Ovala dies från Spellbinders.
 
 
Insidan i matchande blågrön cardstock, och en grattisstämpel från Inkido.
 
 
På baksidan har jag satt min personliga stämpel från Pysseldags.
 
 
Kortet från sidan. Jag har dekorerat med en dopsked, halvpärlor och blommor. Bokstäverna och siffrorna är gjorda med hjälp av en die från Cheery Lynn. Vimpeln är gjord med en die från Spellbinders.
Runt kanterna är det glitterlim och på blommorna har jag penslat på glitter med Wink of Stella.
 
Ha en fortsatt bra dag!
 
Kram Rosa
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, vilket sött kort i ljuvliga färger, och en jättegullig stämpel:)
Kram och ha en underbar helg!

2016-03-05 @ 09:51:00
URL: http://kortmillas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: