26 mars 2016 - Glad påsk!

Hej!
 
Jag visar ett litet påskkort idag som jag skickat till en vän. 
 
 
 
Mönsterpapper från Maja Design och stämpeln kommer från Vilda stamps. Några fina band och pärlor som dekoration.
 
 
Jag har använt en embossingfolder från Darice till bakgrundspappret så det skulle bli lite mer liv i kortet.
Själva stämpeln har jag färglagt med mina älskade copicpennor.
 
Hud: E11, 21, 00, 000 och R21
Kläder: V12, 15, 17
Fötter: E70, 71, 39
 
 
På baksidan har jag satt en handgjort av... som jag fixat till i datorn. Den vågiga rundeln är gjord med en punch från EK Success som är 2 tum. Min personliga rundel är utstansad i storleken 1,75 tum.
 
Hoppas du får en fin påsk!
 
KRAM Rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: