26 oktober 2016 - pappas födelsedagskort

Hej!
 
Idag så vill jag visa ett icketraditionellt manligt kort :D Jag kan ibland bli lite fundersam varför man tycker att ett kort till en man måste innehålla verktyg, bilar, kugghjul och absolut inte ha några dekorationer i form av blommor.
 
Det här kortet fick min pappa när han fyllde år. Han gillade det. 
 
 
Jag har använt en die från Lawn Fawn för att få den sydda kanten på pappret.
 
 
Det här är en digistämpel från Saturated Canary och Christa Smith har designat den. 
Jag har färglagt med Copics.
 
Hud: E04-11-21-00-000-R21
Hår: E59-57-55-53-50
Ögon och prickar: B32-34-37
Läppar: RV32-34
Blommor: RV32-34-E04-G14-YG61-67
Banner: E40-42
 
Textstämpeln är från Inkywings.
 
 
 
Jag älskar mina träsiffror! De passar till allt. 
 
 
 
På insidan sätter jag ofta samma fotomatta och använder samma die till mitt meddelandefält. Klisterbokstäverna är mini alpha stickers från Kaiserkraft.
 
Ha en bra dag!
 
KRAM Rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: