4 oktober 2016 - Grattis Åsa

Hej!
 
I slutet av september hade jag 3 personer att uppvakta med ett handgjort kort. Här kommer det första av dem.
 
 
Jag gillar ju att embossa så jag har använt en favorit med stjärnor på till det här kortet.
Vimpeln med stjärnan är från gummiapan.
 
 
Jag stämplade med vit dyna ordet födelsedag. Det är en liten stämpel som är med på ett kit från Inkywings.
Foambokstäverna kommer från Panduro.
 
 
På insidan har jag använt dies från Gummiapan igen och så har jag stämplat grattis med en stämpel från Pysseldags där jag tidigare var DT. 
 
 
Närbild på motivstämpeln som kommer från Make it Crafty. Hon heter Gift from Millie och är en digistämpel. Om du klickar på namnet så kommer du direkt till vart du kan köpa den.
Jag kikade på förlagan i shoppen när jag färglade håret, ett litet tips för den som inte tänkt på det själv :D Bra sätt att få till tänket med ljus och skugga.
 
Här är de färger jag har använt (Copics som vanligt)
 
Hud: E04-11-21-00-000-R21
Ögon: B99-97-95-93-91-C1-3
Hår: C9-7-5-3-1-100 (svart)
Klänning: RV69-66-63-10-B0000-000-Blender
Paket: YR24-23-21-B97-95-93-91
 
 
Jag har figurklippt stämpeln och monterat med 3D-kuddar. I vimpeln satte jag en tunn lintråd och sedan monterade jag också den med 3D-kuddar. lite glitterstickles Star dust runt kanten och så var det klart. 
 
Ha en fortsatt bra dag!
 
KRAM Rosa
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysselsandra

Hej Rosa! Vilket underbart kort du har jort till Åsa, jag är helt övertygad om att hon blev jätte glad när detta kom med posten. Super söt tjej på bilden i vackar färger och en så lika fin insida.

Ha det så gott kramar från Pysselsandra!

2016-10-04 @ 11:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: