14 april 2017 - Grattis till farbror

Hej!
 
Igår fyllde min farbror Bo hela 70 år! Jag gjorde ett kort till honom och med något som han gillar, bilar.
 
 
Mönsterpappren kommer från Maja Designs kollektion "summer crush". Siffrorna har jag stansat ut i mossgummi med Sizzix big numbers. Jag har penslat på wink of stella på siffrorna och blommorna för glittereffekt. Syns lite lätt på siffrorna på fotot. Jag har använt några olika sorters runda dies, inspirerad av min scrapvän Jessica/Tussan. Jag har använt dies från Nellie snellen, Gummiapan och CC designs. Bokstäverna kommer från Panduro.
 
 
Jag gillar att bygga upp så korten får liv med hjälp av 3D-kuddar. Biltema har perfekta kuddar att använda :D Blommorna dem limmar jag fast med smältlim. Knorrarna på blommorna gör jag genom att vira stängeln runt änden på en virkkrok. Går ju lika bra med en smal pinne men jag har en virkkrok.
 
Grattis på födelsedagen Bosse <3
KRAM Rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: