15 april 2017 - DT-kort för CMS

Hej!
 
Idag bloggar vi DT-tjejer en påskhälsning i Copic Marker Sverige-bloggen och jag visar det här kortet.
 
 
 
Mönsterpapper från My Minds Eye och digistämpel från Make it Crafty.
 
 
Jag har testat en vikning som fanns med i tidningen Ett Trykk för ett litet tag sedan. Det kallas väl förmodligen Swing card.
 
 
Jag har använt runda dies från Roxstamps och från Nellie snellen. Snurrblommorna kommer från Kort & Godt.
 
 
 
 
Vilka copicpennor jag har använt kan du kika på i CMS-bloggen!
 
 
På insidan har jag satt en personlig hälsning. Jag gjorde hål med håltång och satte snören i för att hålla ihop kortet eftersom det blev så tjockt. My Minds Eye pappren är jättetjocka, så det kan säkert vara smidigare att göra ett sånt här kort med lite tunnare mönsterpapper.
 
Skutta nu gärna över till CMS och var gärna med i månadsutmaningen också!
 
Ha en fortsatt bra helg!
KRAM Rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: