19 februari 2017 - Mitt andra kort i CMSbloggen

Hej!
 
Idag är det jag som är gästDT hos Copic marker Sverige och deras blogg
 
Jag bjuder på "amerikakortet".
 
 
Mönsterpappret kommer från Pinkpaislee, Den runda textstämpeln har min vän Åsa/Asamia designat. Siffrorna är utstansade med dies från Memory Box classic numbers.
Ramen med vågig kant och små hål är från CC designs. Papperssugrör, blommor, spets och glitterlim som dekoration.
 
 
Stämplen är digital, kommer från Make it Crafty och heter Carly Celebrates
 
De pennor jag har använt är:
Hud: E04-11-21-00-000-R21
Hår: E47-44-42-40
Kläder: B99-97-95-93-91 R59-46-27-14
Skugga: C3-1-Blender E53-50
 
Där jag lämnat vita fält har jag lagt i lite C1 och sedan penslat på Wink of Stella clear för att få det att glittra lite. Det syns tyvärr inte på fotot.
 
 
På insidan har jag skrivit ut med Edwardian script. Die från Rox stamps.
 
 
På baksidan sätter jag en personlig skylt utskriven på datorn. Jag använder en punch från EK success för att få den vågiga kanten.
 
 
Jag har häftat fast spetsen. Blommorna är fastsatta med smältlim. Glitterlim runt kanterna på mönsterpappret.
 
Kika gärna in i bloggen hos Copics och kom ihåg månadstävlingen! Något med blommor ska det vara och så färglagt med copics så klart.
 
Ha en bra dag!
KRAM Rosa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: