23 februari 2017 - Gäst DT hos CMS

Hej!
 
Då har vi kommit till mitt sista inlägg som gästDT hos Copic marker Sverige.
 
För några dagar sedan slutade en kollega till mig och jag gjorde så klar ett kort till honom. Det visar jag i Copicsbloggen idag och även här.
 
 
Mönsterpappren kommer från Gummiapan. 
 
 
Den söte nallen James från Lili in the Valley är en digistämpel. Den kommer i flera varianter med den här skylten, flera med färdiga budskap skrivna och så en tom. Jag gjorde en textruta i word och skrev in min text och måttade in så det skulle passa på skylten. 
Jag har ju så klart då färglagt med copics.
Nallen: E50-53-55-57-59-R20
Skylt och marken: E70-71-74
Skugga: B00-000-0000
 
 
På insidan har jag stämplat med en gummistämpel från Pysseldags och runt kanterna med en gummistämpel från Stempelglede.
 
 
Baksidan med min personliga rundel.
 
Skutta gärna in och titta i copicsbloggen och var med i månadstävlingen också!
 
Ha en fortsatt bra dag!
 
KRAM Rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: