24 februari 2017 - Blå slingor

Hej!
 
Idag visar jag ett kort jag gjort inspirerad av ett foto från instagram som beatriz mariano lagt upp i november 2016. 
 
Jag har en digistämpel från Make it Crafty som jag tyckte passade riktigt bra till den. Hon heter Michelle och finns med när man ska öva att färglägga ansikten i Make it Craftys e-bok om färgläggning. 
 
 
Så här blev det:
 
 
Mönsterpappret kommer från Fleur design. Silverstjärnorna är confetti. 
 
 
Glittereffekter är svåra att fånga på bild men här har jag zoomat in på blommorna och då kan man skymta lite glans av Wink of Stella clear som är påstruket på alla blommorna. 
 
 
Även läpparna och ögonskuggan fick lite wink of Stella på sig. 
 
 
Jag har färglagt med copics och har använt följande pennor:
 
Hud: E04-11-21-00-000-R21
Hår: B37-29-28-06-02 och C9-7-5-3-1 och blender 0
Gula detaljer: Y38-17
Skugga: E50
 
"Fotomattan" har jag färglagt med Copics B29-28 för att få samma ton som håret då det är svårt att hitta cardstock i rätt färg.
 
Gå gärna in på beatrizmarianophotography och hitta igen de foton jag blev inspirerad av :D 
 
Ha en fortsatt trevlig dag!
 
KRAM Rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: