4 juli 2017 - DT-kort för CMS min sommarvecka

Hej!
 
Igår började min sommarvecka i bloggen hos Copic Marker Sverige (CMS). Vi DT-tjejer kommer att turas om i sommar med en vecka var och jag är först ut. 
Jag har tänkt ha ett tema med högtidsdagar och jag börjar med ett studentkort.
 
 
Det här kortet gjorde jag till min vän Annas dotter Maja som skulle vara från familjen. Jag har använt mig av Maja Designs papper och jag har gjort kortet efter den skiss jag ritat och som är sommarutmaningen i CMS blogg. Var gärna med du också, det vore så kul!
 
I CMS blogg så hittar du många fler bilder på det här kortet med både insida och baksida, information om vilket material jag har använt och vilka pennor jag har färglagt med. Så skutta över dit och ta en titt
 
Ha en fortsatt bra dag och välkommen tillbaka i morgon för då kommer det mer från mig!
 
KRAM Rosa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: