1 maj 2017 - DT kort för CMS

Hej!
 
Idag så bloggar jag hos Copic Marker Sverige. 
 
Jag är ju den som gör kort när något händer på jobbet och nu har en till kollega valt att hitta på något annat. Så här blev hennes kort:
 
 
Digistämpel från Some Odd Girl och en gummistämpel från Pysseldags.
 
 
Insidan skrev jag ut på datorn och har använt en die från Gummiapan.
 
 
Så här fick baksidan bli med min handgjort av skylt. Den skriver jag ut i publisher.
 
 
Jag har monterat med 3D-kuddar. Kanten är gjord med en stans från Martha Stewart.
 
 
Jag har färglagt med copicpennor så klart och du kan se vilka färger jag har använt i Copic Marker Sveriges blogg. Klicka bara på länken så kommer du direkt dit. 
 
Det var allt för mig idag!
 
En annan dag ska jag visa den ask jag gjorde till kollegan också!
 
KRAM Rosa

Kommentarer
Postat av: Lisa-olsi

Jättefint kort i fina papper,
tuff text och stämpel :)
Ha en fin helg // Lisa

2017-05-06 @ 05:13:01
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: