29 maj 2017 - DT kort för CMS

Hej!
 
Tänk att nu är det min bloggdag som DT hos Copic marker Sverige igen. Någonting som också är "igen" är att jag gjort ett avtackningskort till en kollega. 
 
Clara slutade hos oss i fredags och fick då det här kortet.
 
 
 
Mönsterpapper från Maja Design, dies från Lawn Fawn, chipboard från Snipart och blommor från olika ställen. Sugrören har jag köpt på Majas café i Rengsjö i Hälsingland. 
 
 
 
Den söta stämpeln kommer från Mo Manning och är en digstämpel som heter Peggy. 
För att få veta vilka färger jag har använt så kika på inlägget hos CMS
 
 
På baksidan använde jag lite spillbitar för att få ett genomgående tema både på fram, bak och insida.
 
 
Den fina kramstämpeln är en gummistämpel från Pysseldags.
Dien jag har använt här kommer från Gummiapan.
 
 
Jag monterat oftast med 3D kuddar för att få höjd. Dessutom har jag nästan alltid färgat in kanterna på mina papper med distress ink Walnut stain och så drar jag oftast också ett tunnt lager med stickles Star dust ovanpå det.
 
Ha en fortsatt bra dag!
 
KRAM Rosa

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilket underbart kort!! Lugna o fina färger och ett jättesött motiv, som du färglagt jättesnyggt:)
Kram och må så gott!

2017-06-01 @ 09:16:26
URL: http://kortmillas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: