6 maj 2017- Ny utmaning hos CMS

Hej!
 
Idag börjar en ny utmaning hos Copic Marker Sverige!
Den här gången är det så lätt att det inte finns några ursäkter att inte vara med ,-)
Det är "anything goes". Valfritt alltså, bara du färglägger med copics och det är nygjort till utmaningen.
 
 
Det här är mitt inspirationskort
 
 
Jag köpte den här söta stämpeln som är som en pappersdocka, en grundfigur med olika kläder att ta på. Den kommer från Mo Manning och den högra har jag även spegelvänt med hjälp av mitt bildredigeringsprogram.
 
 
En liten närbild. Vilka pennor jag har använt finns i inlägget hos CMS
 
 
Jag har byggt upp lager med hjälp av 3D kuddar mellan varje papper. Jag har embossat det vita pappret och det mönsterpappret jag har använt komer från Studiolight. Dies är från Lawn Fawn "stitched rectangles".
 
Ha en fortsatt bra dag och sätt nu igång och var med i utmaningen!
 
KRAM Rosa

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ett underbart fint kort!

2017-05-06 @ 19:12:27
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Camilla

Sååå sött kort!!
Kram

2017-05-09 @ 09:17:34
URL: http://kortmillas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: