2 oktober 2017 - DT kort för CMS

Hej!
 
Idag är det min bloggdag hos Copic Marker Sverige och vi har fått nöjet att bli sponsrade av Make it Crafty den här veckan! Ett av mina favoritställen att köpa digistämplar från och jag har massor, nu fick vi välja en varsin i shoppen och göra något av, tack Zoe! 
 
Jag fick i samma veva ett önskemål om att göra ett bröllopskort och eftersom jag inte känner brudparet själv så fick jag lite info genom att titta på deras hemsida inför bröllopet. Där fanns deras historia om hur de träffades, första riktiga daten på vildmarksmässan, bilder och så info inför bröllopet. 
 
Det var ett av deras foton som fångade mig. En kyss i ett vintrigt landskap. Hon har en röd mössa. Han en blå. Jag hade haft svårt att hitta en stämpel med ett brudpar som stämde in på dem, men när jag sökte på "love" i Make it Craftys shop så dök den här upp. Jag kände att den var helt rätt. Min beställare gav mig grönt ljus på den, jag ville ändå kolla med henne eftersom det inte skulle bli traditionellt med vit brudklänning osv.
 
Nu är det färdigsnackat :D Här kommer lite foton och för att få veta vilka copicpennor jag har använt så finns en länk till CMS blogg.
copicmarkersverige.blogspot.com
 
 
Stämpeln från Make it Crafty heter Penny and Scott Kissing Jag tycker den är helt underbar <3
Hjärtrundel är från Kina och ringarna är från Youdoo.
 
 
Insidan av kortet. Embossad vit cardstock, ram gjord av en die från CC design. Hälsningen och namnen skrivna i datorn, samma typsnitt som på framsidan.
 
 
Jag har knipsat av delar av en utstansad svirvel från Magnolia och tryckt in bland blommorna och så är det lite änglahår i guld intrasslat där också. Wink of stella clear är penslat på blommorna. Kanterna på papret har fått en strimma stickles star dust.
 
Det var allt för idag! Titta gärna in i CMS bloggen för färginfo!
Kram Rosa

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ditt kort är superdupersnyggt!!

2017-10-05 @ 15:43:54
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: