2 september 2017 - Ny månadsutmaning hos CMS

Hej!
 
Idag startar en ny utmaning hos Copic Marker Sverige och det är en färginspirationsutmaning.
 
Det är en bild med höstigt tema och du kan se bilden och alla andras inspirationsbilder HÄR
 
Här är min tolkning av det hela.
 
 
Jag har färglagt en digital stämpel från Delicious Doodles
Texten är en digistämpel från pysseldags 
Mönsterpapper från Maja Design och den som skymtar bakom motivet är Pion design. 
Jag har använt en die med stygn från Gummiapan.
 
 
Närbild på motivet. Vilka pennor jag har använt ser du i vårt gemensamma inlägg i Copicbloggen! 
 
Hoppas du vill vara med!
Ha en fortsatt bra dag.
KRAM Rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: