20 april 2018 - DT kort för CMS

Hej!
 
I måndags var det min bloggdag som DT hos Copic Marker Sverige
Jag har färglagt en stämpel som är från Stempelglede "Vintage garden". Det är en gummistämpel och jag valde att stämpla i en ljus färg så linjerna inte skulle bli så framträdande. Lite "no-line" teknik. 
 
 
Jag har embossat det rosa pappret med en folder från Darice. Rosdie från Jeanines Art. Hello är köpt på Wish. Ovalerna är Spellbinders.
 
De copic jag har använt är 
Rosor: R89-85-83-81
Blommor: BV34-23-31-RV00-E99-YR23
Blad: G28-99-YG07-03
Skugga: BV20
Jag har även använt en copicpenna BV23 för att göra ett matchande papper bakom det rosa embossade. Jag har målat med den breda sidan av pennan runt kanterna på ett färgläggningspapper.
 
Det blev två inlägg på samma gång, så går det när man inte tar sig tid att blogga!
Jag har haft fullt upp med att fylla ett halvt sekel! 
Jag fick ett fint blomogram som uppskattades även av katten... :D 
 
 
 
Ha en fantastisk dag!
KRAM Rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: