20 april 2018 - Inspirationskort för utmaning hos CMS

Hej!
 
Vi har en ny utmaning hos Copic Marker Sverige sedan ett par veckor tillbaka och det här är mitt inspirationskort. Utmaningstemat är "Pastell".
 
 
Jag har använt en digistämpel från Mo Manning. Så himla söt! Mönsterpapper är Maja Design. Jag har använt en die från gummiapan för att få de "sydda" kanterna.
 
 
Jag har använt de här copicfärgerna:

Hud: E11-01-00-000

Hår: E43-50-40

Kläder: R22-21-20-YG41

Katt: E97-E43-Y23-YR31

Marken: W1

Skuggning:B00-0000

 

 
Lite blommor, en charm och halvpärlor som dekoration.
 
Var gärna med i vår utmaning, färglägg något med Copic och håll dig till pastell :D
 
Ha en bra dag!
KRAM Rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: