3 februari 2018 - DT kort för CMS utmaning

Hej!
 
Idag startar en ny månadsutmaning hos Copic Marker Sverige igen, den 54 i ordningen!
 
Det är en skiss som DT-Terese har ritat som man ska följa. 
 
Mitt inspirationskort ser ut så här:
 
 
Kika gärna in i CMS blogg för att se vilja färger jag har använt och mina DT-kollegors tolkningar av skissen!
 
Jag har använt dies från Spellbinders (ovalerna) och Sizzix (hjärtan)
Digistämpel från Weestamps.
Bokstäverna är chipboard-ord från Make it Crafty. De är så roliga att använda och så kul att man kan färglägga även dem med copic eller annan färg. Nu kunde jag få in samma färger i orden som i min bild.
 
Ha en fortsatt bra dag!
Jag ska försöka kurera min förkylning med lite färgläggning, det borde väl funka :D 
 
KRAM Rosa

Kommentarer
Postat av: snojbi

Supergulligt

Kram
Marita/snojbi

2018-02-03 @ 19:39:33
URL: http://www.snojbi.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: