29 juli 2018 - DT-kort för CMS

Hej!
 
Det är min sommarvecka hos Copic Marker Sverige och det här är sista inlägget från mig, sen får jag lite ledigt.
 
Det här kortet har jag gjort till min arbetskamrats pappa. 
 
 
Motivet är digistämplar från Make it Crafty som jag har maskat ihop i Word.
Texten har jag skrivit ut i Word och det står "grattis på födelsedagen."
 
Jag har färglagt med följande copics:
 
Hud: E04-11-21-00-000-R20
Kläder: E57-53-51-50
Skor: C7-5-3-1
Bössa: E25-23-21-C5-3-1-YG97-95-R39
Hjortar: E37-43-42-W9
Gräs och buskar: G28-YG67-97-95-93-13-03-G20
 
 
Jag har använt mönsterpapper från Fabscraps och kraft cardstock. En bit nät som man använde vid mattillverkning bakom motivet.
 
 
Jag ville gärna få med ett foto på jubilaren från när han var yngre och hittade en funktion i mitt wordprogram som gjorde att jag kunde ta bort bakgrunden och bara han är kvar. Inuti ramen står det Hjärtligt grattis på födelsedagen och blommorna och halvpärlorna ville jag gärna få med eftersom jag fått dem av kortbeställaren en gång i tiden :D
 
Det här kortet skickar jag även till Make it Craftys färgläggningsutmaning Anything Goes för juli.
 
Ha nu en fortsatt bra dag!
 
KRAM Rosa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: