25 juni 2018 - DT kort för CMS

Hej!
 
Idag är det min bloggdag hos Copic Marker Sverige och jag har färglagt ett motiv av artisten Lee Holland.
Kika gärna in där i etsy-shoppen, det finns så mycket fint! När man handlar där får man digistämpeln inom 24 timmar, den skickas manuellt vilket kan vara bra att veta.
 
Digistämpeln jag använt heter Love Bunnies. Det är ju självklart färglagt med copicpennor. Vilka pennor jag har använt har jag delat med mig av i inlägget hos CMS
 
 
 
Textstämpeln är en clearstamp från Inkywings
Jag har embossat med vitt embossingpulver från Ranger.
Den die jag använt runt kaninerna är Stitched rectangle från Lawn Fawn.
Mönsterpappret kommer från My Minds Eye.
 
 
Jag monterar med 3D-kuddar från Biltema och biltemas dubbelhäftande tejp.
 
Ha en fortsatt bra dag!
Kram Rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: