10 november 2018 - Pingvin

Hej!
 
Jag har äntligen tagit mig tid att färglägga lite, bara för att det är så kul och för att lära mig lite nya tekniker.
Jag prenumererar på en färgläggningskurs från Kit & Clowder så den 15 i varje månad kommer det en ny klass. I oktober så kom den här underbara lektionen att färglägga en pingvin (från Whimsy stamps) i en nattscen. Jag har lärt mig göra mönster som på kuddarna, täcket, mössan och så hur stearinljuset ger reflektioner på saker runt om.
 
Jag lämnar inte ut några färger eftersom det är en del av lektionen men jag har färglagt med Copicpennor.
 
 
 
Nu ska jag fortsätta måla lite :D
 
Ha en fortsatt bra dag!
KRAM Rosa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: