3 november 2018 - katter och grattiskort

Hej!
 
Här i bloggen har det varit tomt och ödsligt ett tag, jag har haft fullt upp med ett nytt tillskott i familjen :D 
En till sibirisk katt. Så nu har vi två killar, Zeb som är 3 år och Cain som är 18 veckor. 
 
 
 
Jag har en del kort gjorda sedan tidigare som jag inte bloggat. Jag börjar med att visa kortet jag gjorde till vännen Margareta när hon fyllde år i somras.
 
Jag blev så inspirerad av Jennifer McGuire och hennes youtubefilmer att jag var tvungen att testa lite av hennes tekniker. Här hittar du videon jag tittade på när jag gjorde det här kortet: Jennifer Mcguire 
 
 
Embossingfoldrar och distress ink har jag använt. Kram är en die från gummiapan. Ramen är gjord med flera lager av en die från Spellbinders om jag inte minns helt fel.
Texten är från inkywings. 
 
 
Embossingfoldern med blommorna är från Sizzix, 3D som Tim Holtz designat. 
 
Det var allt för idag! 
Nu ska jag sätta mig och måla lite så här på allhelgonakvällen.
 
KRAM Rosa
 

Kommentarer
Postat av: Margareta

Tusen tack Rosa än en gång för det fantastiskt vackra kortet (och embossingfoldern, som jag fick som present!) Nu har du dessutom lärt mig att använda den! Tack en gång till!! Kram!! <3

Svar: Varsågod Margareta :D KRAM!
Rosa

2018-11-03 @ 21:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: