18 september 2018 - DT-kort för CMS

Hej!
 
Igår bloggade jag mitt sista inlägg som DT-medlem i Copic Marker Sverige. Jag skulle ju egentligen bara hoppa in en liten stund, men det blev 1,5 år :D Nu tycker jag det är dags att nya pigga inspiratörer tar plats istället. Jag ska försöka pyssla om min egen blogg lite mer och få igång min färgläggning som nästan kommit av sig under den heta sommaren!
 
Det här är i alla fall kortet jag bloggade igår. Det är till Ella som redan är 4 år. Jag har fått äran att göra kort till henne sedan hon döptes <3 Hon gillar rosa, lila och instrument.
 
 
Mönsterpapper från Maja Design och den söta digistämpeln kommer från Mo Manning.
Grattis-die kommer från Roxstamps.
siffran är från Quickutz
noterna och ramen runt motivet är från Kina.
 
 
Jag har färglagt med följande Copicpennor:

Hud: E04-11-21-00-000

Hår: E57-55-53-50

Hund: E43-42-40-R20

Basker, strumpor och jacka: V09-06-04-01

Klänning och strumpor: R89-85-83-81

Saxofon: E99-Y38-YR23-Y02

Skor: 100-C7-5

Skugga: B000

Marken: YG91

Besök gärna CMS blogg och läs mer om både att bli DT och om den senaste utmaningen som pågår!
Copic Marker Sverige
 
Ha en fortsatt bra dag! 
KRAM Rosa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: