7 augusti 2019 - Grattiskort till frisör

Hej!
 
Som vanligt börjar jag mitt inlägg med att säga, det var länge sen det hände något på den här sidan :-p 
Jag har inte gjort kort på ett tag men har några som ligger obloggade. Däremot så har jag färglagt en hel del de senaste 2 månaderna och det är superkul att jag fått tillbaka lite sug att färglägga. 
 
Det här är i alla fall ett kort jag gjorde förö ett tag sedan till en kvinna som är frisör och ridlärare. 
 
 
 
Jag hade den perfekta berlocken/charm med hästhuvudet som jag limmat fast. Blommorna har jag haft på glitterlim på. 
 
 
 
Stämpeln är digital och kommer från The Paper Shelter. Jag har färglagt med copics. Runt kanten har jag stämplat med en swirlstämpel från Stempelglede.
 
 
Här kan man skymta insidan, där har jag följt samma stil som på framsidan med mönsterpapper från Maja Design och så brukar jag göra skrivfältet i samma stil som motivet. Här har jag använt oval från Spellbinders och den vågiga ovalen är från Crealies.Texten har jag skrivit på datorn. Grattistexten är en stämpel från Inkywings, numera heter det hÄnglar&Wings. Bokstäverna och siffrorna är gjorda med dies från Memory box.
 
 
Nu har jag semester (äntligen) är nog inte överförtjust i sen semester men det är skönt att vara ledig. Kanske det kan hända lite mer på pysselfronten!
 
Ha en bra dag!
Kram Rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: