11 april 2020 - Glad påsk!

Hej!
 
Glad påsk önskar jag er alla!
 
Jag har gjort ett (1) påskkort och då får det bli delat virtuellt till alla istället för skickat :D
 
 
Jag har använt papper från Gummiapan, textstämpel från Pysseldags och blommor från Wild Orchid Crafts. 
 
 
Den här söta stämpeln är Kris-Tina, en digistämpel från hÄnglar&Wings. Jag hade tänkt hinna vara med i deras cybercrop men... jag är för långsam :-) 
Kris-Tina är färglagd med Copicpennor.
 
Hud: E13-11-21-00-000-0000-RV13-R21-30
Hår: E99-97-YR24-21
Turkost: BG09-BG72-B52-B000
Lila: BV08-13-11-01
Skor och korg: E74-71-70
Prickar: Vit gelpenna Uni-ball Signo
 
 
Jag hittade en fjäderdekoration som jag sparat från en påskblomma jag fått en gång i tiden, blingstenarna kommer från Lidl och den tag-die jag använt runt motivet kommer från N-craftdesign.
 
Jag hoppas på att hitta lite lust att göra kort den här påskhelgen när vi nu inte åker till mina föräldrar och äter påskmiddag som vi brukar. Jag tittade på Youtube för några dagar sedan där man körde en livesändning med hjälp av Zoom med några av de kända scrapparna i USA. Man fick ställa frågor och de hade lite frågesport osv för sig. Där kom frågan upp vad man ska göra när man hamnar i scraptorka. Det gemensamma svaret var att "kör på ändå" och även att titta tillbaka på vad man själv har gjort, kanske hitta en teknik som man vill testa igen osv. 
Jag måste nog helt enkelt bara våga sätta skärbladet i pappret och köra på :D Just do it :D Inte bara sitta och sucka.
Vad gör du om du har scraptorka?
 
Kram Rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: