13 april 2020 - Real Heroes wear scrubs

Hej!
 
Jag vill gärna stämma in i lovorden för våra hjältar i vården. Jag kan göra min lilla del att hålla mig hemma så mycket som möjligt, tvätta händerna och tänka till innan jag ger mig av ut på något så jag gör det på ett så säkert sätt som möjligt.
Men de som jobbar närmast smiittan i vården gör ett fantastiskt arbete och jag vill tillägna det här kortet till alla dem.
 
 
 
Digistämpeln "Healing heroes" som är gratis har jag hittat hos Sassy & Crafty
Det är även texter med, men den jag har använt här kommer från Whimsy Stamps och ett gratis digiset de har, som är underbart. Det kommer ni få se mer av en annan dag!
 
Jag har låtit mig inspireras av Lisa från hÄnglar&Wings och hennes live färgläggning igår, och letade fram mina (oöppnade!) distress oxide och gjorde en bakgrund. Färgen är Broken China och hjärtstencilen är från Panduro.
 
 
 
Jag har monterat med lite olika stora 3D kuddar för att få lite olika nivåer. Den runda är en die från Crealies. 
Jag har använt Copicpennor för färgläggning av motivet:
Ljus nalle: E44-43-42-41-40-R30
Mörk nalle: E35-34-33-31-30-R30
Kläderna: BG09-72-B52-000
Hjärta: R89-46-24
Vit gelpenna för glasögoneffekter
 
Tusen tack till er alla i vården!
 
KRAM Rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: