20 juni 2020 - Regnbågsdrake

Hej!
 
Idag visar jag mitt midsommaraftonspyssel. Det var en fantastisk skön dag så jag kunde sitta utomhus och färglägga hela dagen under markisen på altanen.
 
Jag prenumererar på färgläggningsklasser från Kit & Clowder sedan en lång tid tillbaka, de är så himla bra och pedagogiskt upplagda. Flera tekniker byggs in i ett projekt som man sen kan använda sig av i sin vanliga färgläggning och kortskapande. Maj månad var projektet en drake från Lee Holland, han har ritat så många ursöta drakar och den här är speciellt gjord för Kit & Clowder. 
 
 
Så här är mitt färdiga projekt.
 
Jag lämnar ingen information om färger och sånt eftersom det hör till lektionen men jag kan berätta att den bubbliga effekten har jag gjort med hjälp av Copic Cleaner och tops :D
 
Kika gärna in hos Alyce på kitandclowder.com för där finns både gratis klasser och mer info om teknikklasser och månadsklasser. 
 
Ha en fortsatt bra dag!
Nu ska jag ut i solen och njuta.
 
KRAM Rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: