16 mars 2020 - Tackkort

Hej!
 
Dags att uppdatera lite här nu. 
 
Jag gjorde ett par tackkort  till två engelskalärare i somras och lekte lite med folie, det är ju himla snyggt!
 
 
Texten gjorde jag själv i Inkscape och skrev ut på laserskrivare. 
 
 
Jag har använt grön foil av märket Minc från Heidi Swapp men eftersom jag inte har maskinen Minc så har jag helt enkelt använt min vanliga laminator från Clas Olson, det funkar bra det med.
 
Jag skäms lite nu för jag har ingen koll på mönsterpapprets tillverkare, det kan vara Prima, men eftersom jag har varit så senfärdig med att blogga så har jag tydligen glömt bort. Jag uppdaterar inlägget om jag kommer på vad vilket märke det är, eller om någon som ser det kan upplysa mig :D
 
 
Jag brukar för det mesta också dekorera insidan. Gärna i samma stil som framsidan. Här har jag skrivit ut text på datorn.
 
 
Jag gjorde ett till kort i samma stil, den här läraren skulle gå i pension.
 
 
Dies som jag har använt kommer från Spellbinders, både ovalerna och vimplarna.
 
 
Dekorationer jag har använt är: blommor, halvpärlor, charms, och glitterlim. 
 
Ha en bra dag så hoppas jag att vi ses inom kort och inte om ett halvår till!
 
Kram Rosa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: