17 mars 2020 - Välkommen till världen

Hej!
 
I somras fick min vän sitt första barnbarn, lilla Alma.
Det här kortet är till henne.
 
 
Mönsterpapper från Gummiapan.
Stämpeln är en gummistämpel från Lili of the Valley (LOTV) den finns numera bara att köpa digitalt
 
 
Jag har färglagt med Copicpennor.
 
 
Textstämpel från Inkywings eller om det var Pysseldags. Dekorationer: blommor med lite Wink of Stella penslat ovanpå och så en charm i form av storken.
 
 
På insidan har jag använt textstämplar från hÄnglar and Wings.
Den vågiga kanten är gjord med en die från Crealies.
 
 
Jag tycker det är kul att få det så pass personligt med födelsedata och namnet. Jag har skrivit ut fakta på vanligt kopieringspapper och sedan har jag rullat till ändarna runt en virknål och färgat in kanterna med distress ink walnut stain.
 
Nu ska jag gräva vidare i mina bilder, för det finns mer att blogga minsann!
 
Ha en bra dag!
KRAM Rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: