18 mars 2020 - dopkort till Filip

Hej!
 
Jag tittar igenom mina bilder i datorn och inser att jag inte har bloggat det här kortet förut. 
Ett dopkort till Filip.
 
 
Mönsterpapper från Maja Design och stämpel är en gummistämpel från Magnolia. Den är färglagd med copicpennor. 
Hud: E04-11-21-00-000
Krona: E99-YR24-23-Y13
Kläder: B99-97-93-91
Skor: E70-71
Hår: E40-33
 
 
Här ser man en skymt av insidan som matchar med framsidan. 
Jag har dekorerat kortet med blommor, trästjärnor (I love them!) dopsked och band från kläder. Bokstäverna och siffrorna är gjorda med en die från Cheery Lynn och så har jag lagt ett lager 3D-lack på dem. Vimpeln är gjord med en die från Spellbinders.
 
 
Jag tror att texten är en stämpel från Reprint. 
 
Den läckra rutan är gjord med dies från Spellbinders.
 
Ha en fortsatt bra dag!
 
Kram Rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: