22 mars 2020 - bag of chips

Hej!
 
Jag har den här helgen färglagt och till och med gjort ett kort så sakteliga verkar scraplusten komma tillbaka! Jippi! På Facebook har det i helgen varit flera företag som kört färgläggning live, vilket är så kul att titta på och ibland även färglägga samtidigt. 
 
Stamp Anniething skulle ha varit på en mässa i USA men den blev inställd som allting annat, så de bestämde sig för att ha ett online event istället. De har gjort stämplar som man fått ladda ner gratis, (finns i skrivande stund fortfarande gratis) och så har de haft "coloring along" fredag, lördag och så ska det bli en till ikväll. Det har spelats bingo och lite andra lekar online, så jag har hängt med dem större delen av lördagseftermiddagen och in på natten. Sista färgläggningen tog slut klockan 2.15, så idag är jag lite trött 😜
 
Jag tänkte visa en av stämplarna jag färglagt och så fick jag till ett kort av det dessutom:
 
 
Stämpeln heter All that and a bag of chips som sagt från Stamp Anniething. Textstämpeln får man också med.
Jag har följt färgläggningen som deras DT Mindy Berverly gjorde live på Facebook. Hon gjorde även en läcker påse som jag ska testa att göra en annan gång. Filmerna finns kvar i gruppen så om du är intresserad så kan du gå med där och titta. 
 
 
Jag har färglagt med copics. Vissa detaljer är gjorda med vit gelpenna. 
Jag har stansat ut olika cirklar med hjälp av: cirkeldie från Quickutz, Nellie snellen och CC design.
 
 
 
För att plocka upp det blå i hennes hårband har jag limmat fast några paljetter. Runt kanten på pappret har jag färgat in lite grann med distress ink walnut stain och sedan glittrat på med Stickles Star dust. Mönsterpappret kommer från Prima. 
 
Ha en fortsatt bra dag och var rädd om dig.
 
KRAM Rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: