17 maj 2020 - You drive me glazy!

Hej!
 
Här kommer en riktig färgklick!
 
Den här helgen är det ett event online hos Stamp Anniething med flera gratis digistämplar och live-streams med färgläggning mm.
 
Jag färglade den här donut-tjejen under en live-stream med Ann, som fick förslag på färger från dem som var med och titttade. 
 
Så här blev min version.
 
 
Jag har använt en embossad vit bakgrund och en kakservett, tyckte jag passade bra till en donut :D Texten kommer tillsammans med figuren. Jag färgade in med distress oxide Twisted citron och sprayade med lite vatten.
 
 
 
Jag har färglagt med copicpennor.
Hud: E59-57-37-35-33-RV66-55
Hår: G17-YG09-06-03-00
Orange: YR27-09-07-04-02
Donuts: E37-35-33-31
Glasyr: V17-15-12
Strumpbyxor och rosett: RV66-55-04-02
 
 
 
Jag har figurklippt för hand och färgat in lite försiktigt med distress ink walnut stain för att få bort vita kanter på figuren. Jag har monterat med distanskuddar från Biltema. Några blingstenar från Panduro och glitterlim stickles star dust runt kanten fick bli en enkel dekoration. 
 
Kika gärna in hos Stamp Anniething för stämplarna är bara gratis ett kort tag.
 
Ha en bra dag!
KRAM Rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: