9 september 2020 - Julia 18 år

Hej!
 
Jag har gjort ett 18-årskort till en fotbollstjej.
 
 
Jag har använt ett mönsterpapper från Maja Design "lantliv". Fotbollsnätet är egentligen ett fiskenät gjort med en die från Amy design. 
 
 
 
Siffrorna är gjorda med Altenew Bold Numerals Die, först ett lager i foam och sen har jag limmat på siffrorna i röd cardstock. 
 
 
 
Insidan har samma mönsterpapper som framsidan från Maja Design och sen har jag stämplat grattis och på födelsedagen med stämplar från hÄnglar & Wings. Jag har använt en MISTI för att få bästa resultatet med stämplingen. 
 
 
Fotbollstjejen är en digital stämpel från the Paper shelter. Jag har färglagt med copics i Norrhams lagdräkts färger. 
 
Jag har använt:
Hud: E04-11-21-00-000-R20
Ögon: B45-93-YG93
Mun RV34
Hår: E57-53-43-42-40
Svart: 100-C9-7-5-3
Skor: R59-46-24
Vit gelpenna
 
Det var allt för idag!
 
Ha det bra.
KRAM Rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Totalt antal besökare sedan 18 juni 2011: